Întrebări și răspunsuri

CUM SE POATE COMANDA?

Comenzile se fac EXCLUSIV PE SITE!
Pentru a face o comandă, accesați produsul pe care vreți să-l cumpărați si dați click pe butonul "Adaugă în cos". Acolo unde sunt disponibile opțiunile format (obligatoriu) și plastifiere (opțional) se selectează opțiunea dorită. Atenție! Formatul trebuie să corespundă cu plastifierea (format A3 – plastifiere A3) La formatele mari -A2 si A1- nu se plastifiaza produsul! După alegerea formatului și/sau a plastifierii (acolo unde se cer) se adaugă cantitatea dorită. Unde apare o cantitate minimă (de ex. 10 buc) se completează un numar cel puțin egal cu cantitatea minimă. De asemenea, se poate edita cantitatea dorită si pe pagina coșului de cumpărături, înainte de a finaliza comanda. Pentru fiecare produs se procedează la fel. Pentru a putea finaliza comanda va trebui să vă creați un cont! Vă rugăm completați CORECT toate datele din formularul de comandă (adresa să fie completă și nr de telefon valid)!

Atenție! Comanda minimă pe site este de 100 lei (fara taxele de expediere!) 
PRETUL AFISAT ESTE PENTRU DIMENSIUNEA CEA MAI MICA! LA ACESTA SE ADUGA INCA UN PRET PENTRU CELELELTE DIMENSIUNI (pret afisat in paranteza la dimensiunea respectiva)! Ex: Set 4 Zane Anotimpuri - pret 70,00 lei (format A3); pret 70,00 + 70,00 lei = 140,00 lei (format A2); pret 70,00 lei + 130,00 lei = 200,00 lei (format A1)

CUM SE PROCESEAZĂ COMANDA?

Dupa ce comanda este confirmată (primiți automat un mesaj de confirmare), intră în procesare, toate produsele se selectează și se dau în lucru. Atenție! Nu avem produsele pe raft, acestea sunt tipărite/realizate doar după ce se primește o comandă! Produsul va căpăta forma finală într-un timp ce variază de la 2 la 10 zile în funcție de formatul și/sau complexitatea acestuia. Pentru formatele mari (A2, A1) tipărirea durează cel mai mult. La fel și pentru decoruri, jetoane sau decorațiuni. Acestea din urmă se tipăresc, se plastifiază, se decupează manual sau la mașină, unele sunt chiar cusute (cum este cazul ghirlandelor!). Dacă într-o comandă aveți produse de diferite formate, se ia în considerare timpul de livrare pentru formatele cele mai mari. 

În cazul în care în comandă aveți produse doar de pe pagina Reducerilor, acestea se trimit imediat, fiind deja tipărite/realizate.

Suntem înregistrați în SEAP/SICAP! (cod CPV 22900000-9
Puteți achiziționa materiale prin platforma SEAP/SICAP. Trebuie doar să precizați acest lucru în câmpul ”Comentarii” în momentul în care finalizați comanda pe site. Materialele vor fi apoi publicate în catalogul nostru electronic sub formă de pachete sau individual urmând să demarați procedura de achiziție directă.  
 

CUM SE LIVREAZA PRODUSELE?

Toate produsele din comanda dvs se ambalează apoi cu grijă în cutii sau plăci de carton, se scriu etichetele și mandatele cu datele trimise de dvs apoi sunt trimise spre livrare la poștă sau la firma de curierat. Veți primi un mesaj pe telefon care vă anunță că produsele dvs au fost expediate. De la acel mesaj socotiți 2-3 zile lucrătoare până veți putea merge la oficiul poștal de care apartineți pentru a ridica coletul sau 1-2 zile lucrătoare până veți fi contactat de curier. Din acest moment răspunderea în ce privește coletul dvs revine poștei, respectiv firmei de curierat.   

Modalități de livrare a coletului:

Mențiuni legate de primirea COLETULUI prin poștă:

Vă rugăm să vă prezentați la oficiul poștal în 2-3 zile de la primirea mesajului de confirmare a livrării, chiar dacă nu primiți aviz. Coletul este păstrat 10 zile calendaristice de la sosire, după care ne este returnat în caz că nu este ridicat, ceea ce presupune costuri suplimentare pentru retrimiterea lui.

Pentru livrările prin poștă adresa de livrare trebuie să corespundă cu cea din buletin. În caz de necorespondență, puteți preciza în locul străzii opțiunea “POST RESTANT Oficiul Poștal….” cu mențiunea foarte importantă că precizarea oficiului poștal este obligatorie.

În cazul în care nu ridicați coletul de la poștă iar acesta se întoarce la noi, pentru a-l primi va trebui să achitați taxele de magazinaj și reexpediere. (încă 20 lei!)

Mențiuni legate de primirea COLETULUI prin curier:

Vă rugăm să fiți disponibil pentru contactare de către firma de curierat în 1-2 zile de la primirea mesajului de confirmare a livrării. Coletul este păstrat 7 zile calendaristice de la sosire, după care ne este returnat în caz că nu este ridicat de la sediul firmei de curierat, ceea ce presupune costuri suplimentare pentru retrimiterea lui. Atenție! Dacă amânați livrarea, este posibil ca firma de curierat să nu vă mai contacteze, va trebui atunci să luați legătura cu ei. 

În cazul în care firma de curierat nu vă găsește iar coletul se întoarce la noi, pentru a-l primi va trebui să achitați taxele de magazinaj și reexpediere. (încă 36 lei!)

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

DESPRE PLATĂ

Plata se face la livrare în sistem ramburs. Va rugăm păstrați chitanța de la poștă/curier care dovedește efectuarea plății. Aceasta se atașează facturii primite, factură pe care o veți găsi în interiorul coletului.

În cazul în care optați pentru plata prin OP/transfer bancar, veți primi coletul fără ramburs iar plata se va face în contul afișat pe factură, cu precizarea că nu este necesar să avem un cont de trezorerie (fiind întreprindere individuallă!)

Vă rugăm să respectați:

·         termenii și condițiile site-ului

·         termenul de lucru, respectiv de livrare a produselor!

·         programul de lucru afișat L-V 9.00-14.00!

·         anunțurile postate legate de comenzi/disponibilitate/livrare!

COPYRIGHT - Materialele de pe acest site sunt protejate de Legea Drepturilor de Autor (Legea nr. 8/1996). Este interzisă reproducerea, copierea, editarea, publicarea și distribuirea acestor materiale, fără acordul scris al titularului ÎI Onel Mihaela. Este interzisă vânzarea sau oferirea materialelor cu scopul de a fi revândute în afara rețelelor noastre de distribuție.

Astfel, cumpărătorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de ONEL MIHAELA I.I., includerea oricarui conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor grafice (© omadesign) care semnifică dreptul de autor al ONEL MIHAELA I.I. asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al ONEL MIHAELA I.I.

NE REZERVĂM DREPTUL DE A NE SELECTA CLIENȚII. Pentru motive justificate OMADESIGN își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumparatorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră ca în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel OMADESIGN.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Mihaela Onel – administrator  Omadesign

Toate preturile contin TVA ANPC Creare Magazin Online