Terms & Conditions
Meniu
Cos de cumparaturi

Termeni si Conditii

Utilizarea site-ului de comerț electronic www.omadesign.ro  implică acceptarea prezenților TERMENI ȘI CONDIȚII.

Site-ul Omadesign este operat de Onel Mihaela Întreprindere Individuală, cu sediul în Str. Tineretului 1/15, Roman, Neamț înscrisă în Registrul Comerţului cu numărul F27/883/2013, CUI 32048481. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea şi cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor şi condiţiilor enunţate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele şi consecinţele ce decurg din aceasta. 

Proprietarul domeniului omadesign.ro este Onel Mihaela Întreprindere Individuală. Magazinul virtual www.omadesign.ro își desfăşoară activitatea conform tuturor prevederilor legale ale Statului Român. 

Administratorul site-ului OMADESIGN (omadesign.ro) îşi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii şi condiţiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment. 

COPYRIGHT - Materialele de pe acest site sunt protejate de Legea Drepturilor de Autor (Legea nr. 8/1996). Este interzisă reproducerea, copierea, editarea, publicarea și distribuirea acestor materiale, fără acordul scris al titularului ÎI Onel Mihaela. Este interzisă vânzarea sau oferirea materialelor cu scopul de a fi revândute în afara rețelelor noastre de distribuție.

Astfel, cumpărătorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de ONEL MIHAELA I.I., includerea oricarui conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor grafice (© omadesign) care semnifică dreptul de autor al ONEL MIHAELA I.I. asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al ONEL MIHAELA I.I.

PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

Onel Mihaela ÎI este înregistrată și avizată de către ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de înregistrare 29590.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice,  Onel Mihaela ÎI va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați. Scopul colectării datelor este: înscrierea acestor date în documentele fiscale emise de societate conform legii, de asemenea pentru menținerea unei arhive interne, trimiterea periodică a unor e-mail-uri promoționale, informarea dvs., îmbunătățirea serviciilor. Sunteți obligat să furnizați datele dumneavoastră, acestea fiind necesare pentru a putea fi contactat de către noi, pentru a putea fi emise documentele tranzacției și pentru a vă putea fi livrată comanda. Refuzul dumneavoastră duce la imposibilitatea procesării comenzii.

Onel Mihaela ÎI se obligă să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele dumneavoastră personale. Datele personale pot fi transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale, numai la solicitarea justificată a acestora.
Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. 

MODALITĂȚI DE PLATĂ 

Plata se face:

  • în avans prin transfer bancar - pentru persoane juridice! - plata se va face în avans  în contul afișat pe factura proforma cu precizarea că nu este necesar să avem un cont de trezorerie* (fiind întreprindere individuală!)

​*6.1.6. În scopul respectării principiilor nediscriminării şi tratamentului egal, prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificări prin Legea nr. 337/2006, instituţiile publice nu pot impune condiţia de a avea conturi deschise la Trezoreria Statului operatorilor economici interesaţi să participe la procedura de atribuire a contractelor de achiziţie publică. Contravaloarea bunurilor achiziţionate, serviciilor prestate sau lucrărilor executate instituţiilor publice de către operatorii economici organizaţi ca societăţi civile, fundaţii, organizaţii neguvernamentale, societăţi cooperative sau alte forme de asociere ale acestora, alte persoane fizice sau juridice care nu se încadrează în prevederile pct. 6.1.1 se achita în conturi de disponibilităţi ale acestora, deschise la instituţii de credit.

  • cu card bancar - plată securizată prin intermediul platformei Netopia Payments
  • la livrare/ramburs (se poate aplica o taxa!)

Greșeli de tipărire

În eventualitatea în care prețul produsului său unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

ANULAREA COMENZILOR! În cazul în care datele de identificare ale clientului sunt incomplete sau greșit completate (nume, prenume, adresă, număr de telefon) comanda se anulează!

TIMP DE EXECUȚIE - 5-8 zile lucrătoare (de la emiterea comenzii) + transportul prin poștă (3-4 zile) / curier (2 zile)

MODALITĂȚI DE LIVRARE A COLETULUI 

  • prin Poșta română - serviciul Prioripost – taxă unică de expediere de 20 lei care se plătește de către client.
  • prin Curier (Cargus / Fan Courier) - taxă unică de expediere de 25 lei + 1 leu/km suplimentar (depinde de greutatea coletului, de ramburs și de distanță) care se plătește de către client. In cazul in care comanda vine dintr-o localitate unde se percep taxe pentru km suplimentari, coletul se va livra prin Posta romana, serviciul Prioripost. 

  • DE OBICEI, UN COLET RETURNAT NU SE MAI RETRIMITE! ASTFEL, VEȚI PIERDE DEFINITIV CALITATEA DE CLIENT OMADESIGN!

Mențiuni legate de primirea COLETULUI prin poștă:

În cazul in care nu sunteti contactat de serviciul Prioripost, vă rugăm să vă prezentați la oficiul poștal în 2-3 zile de la primirea mesajului de confirmare a livrării, chiar dacă nu primiți aviz. Coletul este păstrat 10 zile calendaristice de la sosire, după care ne este returnat în caz că nu este ridicat, ceea ce presupune costuri suplimentare pentru retrimiterea lui. Pentru livrările prin poștă adresa de livrare trebuie să corespundă cu cea din buletin. În caz de necorespondență, puteți preciza în locul străzii opțiunea “POST RESTANT Oficiul Poștal….” cu mențiunea foarte importantă că precizarea oficiului poștal este obligatorie.
(ÎN CAZUL ÎN CARE SE RETRIMITE CĂTRE DVS!): În cazul în care nu ridicați coletul de la poștă iar acesta se întoarce la noi, pentru a-l primi va trebui să achitați taxele de magazinaj și reexpediere. 

Mențiuni legate de primirea COLETULUI prin curier:

Vă rugăm să fiți disponibil pentru contactare de către firma de curierat în 1-2 zile de la primirea mesajului de confirmare a livrării. Coletul este păstrat 7 zile calendaristice de la sosire, după care ne este returnat în caz că nu este ridicat de la sediul firmei de curierat, ceea ce presupune costuri suplimentare pentru retrimiterea lui. Atenție! Dacă amânați livrarea, este posibil ca firma de curierat să nu vă mai contacteze, va trebui atunci să luați legătura cu ei. 
(ÎN CAZUL ÎN CARE SE RETRIMITE CĂTRE DVS!):  În cazul în care firma de curierat nu vă găsește iar coletul se întoarce la noi, pentru a-l primi va trebui să achitați taxele de magazinaj și reexpediere. 

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsul returnat (in termen de maximum 14 zile) trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

ALTE PRECIZĂRI:

IMPORTANT! Imaginile de prezentare a produselor sunt destul de mari pentru a fi studiate înainte de a face o comandă, astfel încât solicitarea acestora pe mail este nejustificată. 

Semipersonalizarea produselor este gratuită! Pentru personalizarea completă percepem o taxa (afișată la produsele care se personalizează)!
Nu trimitem doar modele de produse! Nu trimitem mostre gratuite! Nu trimitem diplome necompletate!

Pentru motive justificate OMADESIGN își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel OMADESIGN.